HISTÒRIES D’UN DISSABTE QUALSEVOL

VAIG  anar el dissabte al tenis i vaig  tirar molt bé,  me vaig ficar contra un xiquet   i   jo i quant  vaig  acabar   va vindre   mon pare   i men vaig   anar a casa a dutxar-me. El diumenge  vaig anar  a misa   amb ma iaia   després  vaig  anar  a  casa   ma iaia  a estar allí,  després  vaig  anar  a  cambiar-me  de   roba   i  després   vaig   anar a dinar   a  montesa   al   ramallar   i   després   vaig   anar a   casa   a  fer  el  deure    i men vaig  gitar    a   les    11:53.

A.E.D.

Responder

